Syvo blog

Gebruik je site als een marketingsinstrument en verhoog je omzet

Door brandon · Op 11 februari, 2016

Of het nu om een website of webshop gaat, veel ondernemers zien hun investering erin als iets eenmaligs. Eenmaal gebouwd, moet de site er weer een flink aantal jaren tegen kunnen. Denkt u er ook zo over? Dan spijt het mij, maar ik moet u teleurstellen. Helaas is dat niet zo. In uw andere bedrijfsactiviteiten steekt u toch ook continu aandacht en energie? Het is hoog tijd dat u uw website gaat zien als een investering die u iets kan opleveren. Uw website kan een waardevol marketinginstrument zijn (dus géén kostenpost!) en u kan er uw omzet mee verhogen, mits u er aandacht aan blijft besteden. In dit blog leg ik u graag uit waarom.

Lees verder

Bezoekersprofielen opbouwen: hoe doe je dat (niet)?

Door Rick · Op 21 mei, 2015

Bezoekersprofielen zijn cruciaal als je klantgericht wilt communiceren. Maar als je profielen niet goed zijn ingericht, worden het uitpuilende datadossiers waar je meer last dan profijt van hebt. Helaas heb je als marketeer vaak niet de tijd om je profielen met zorg en aandacht in te richten. Om je te helpen, heb ik enkele quick wins voor je op een rijtje gezet, zodat ook jij een profielenexpert wordt!

Lees verder

Van website naar marketingmachine

Door Rick · Op 4 mei, 2015

De website is het online vlaggenschip van veel organisaties. Via je website laat je zien wie je bent en welke diensten en producten je aanbiedt. Als je doelgroep eenmaal je website bezoekt, is het belangrijk om haar daar te houden en het maximale uit de traffic te halen. Om van je website een echte marketingmachine te maken, zijn in mijn ogen vier zaken zeer relevant.

Lees verder