Syvo blog

De strijd voor de juise contentcreatie

Door brandon · Op 7 april, 2016

Nee. Dit wordt geen blog met vijf tips om betere teksten te schrijven of een opsomming van de laatste trends en weetjes op het gebied van contentcreatie. Google erop los en volg de juiste Twitteraccounts als je daar nu naar op zoek bent. Er is genoeg en je vindt genoeg. Ik sla dit keer zo’n top vijf over en ontrafel het geheim van contentcreatie. Of toch niet?! 

Lees verder

Traffic genereren doe je zo

Door brandon · Op 28 januari, 2016

Je hebt een prachtig product, een indrukwekkende webshop en voldoende voorraad om een fijne omzet te kunnen draaien. Dus kom maar op met de klanten. Maar hoe zorg je ervoor dat zij jouw winkel weten te vinden? En, belangrijker nog, er ook aankopen doen? Stel je zelf de zeven onderstaande vragen en trek meer relevante traffic.

Lees verder

Knal eruit met je brochures

Door brandon · Op 27 januari, 2016

Lees verder

Adobe voorspelt marketing trends in 2016

Door brandon · Op 21 januari, 2016

Het afgelopen jaar is marketing aan flinke veranderingen onderhevig geweest. Gepersonaliseerde content heeft een belangrijke positie ingenomen en merken weten de consument ook steeds vaker mobiel te bereiken. Ook in 2016 zal de marketingindustrie veranderen.

Lees verder

Hoe haal je als merk het maximale uit video’s op social media?

Door admin · Op 25 juni, 2015

Ik vertel niets nieuws als ik zeg dat video’s op social media steeds meer in zwang komen. Dat is niet verwonderlijk: je kunt met video’s gemakkelijk een boodschap én een gevoel meegeven. Steeds meer merken gebruiken dan ook video’s op social media, al dan niet voor advertising-doeleinden. Twitter en Facebook spelen hierop in door hun platforms daarnaar te vormen. Hoe doen zij dat? Hoe kun je als merk hiermee omgaan?

Lees verder

Gesponsorde content moet superieur zijn

Door Rick · Op 2 maart, 2015

Eindeloos kan ik me vergapen aan merken die jaloersmakende content produceren. Nog meer waardering heb ik voor merken die uitblinken in de verspreiding ervan. En daarmee bedoel ik de merken die storende advertenties hebben afgezworen en erin slagen relevant te zijn voor hun doelgroep. Maar dat lukt lang niet altijd. Vooral gesponsorde content is het vaak nèt niet. Ondanks alle hallelujahverhalen over deze vorm van distributie en prachtige voorbeelden, zijn er ook veel kritische geluiden die we niet mogen negeren. Moeten we gesponsorde content dan afschrijven? Nee, maar het kan geen kwaad als merken, uitgevers en mediabureaus de kwaliteitslat wat hoger leggen.

Lees verder